.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین " شنیده ها " از استان گیلان ؟!
آغاز بكار ستاد انتخاباتي ميرحسين موسوي در گيلان ،انشعاب دربين اصلاح طلبان ،راه اندازي دفاترجامعه اسلامي مهندسان، انتقاد فرماندار لنگرود از عدم حضور برخي مسئولان در مراسم ها، نامشخص بودن وضعيت كارخانجات چايسازي و...) از این خبرها می باشد...
آخرین " شنیده ها " از استان گیلان ؟!

جمع‌آوری و انتشار خبرهای ویژه همواره مورد توجه رسانه‌ های ‌‌‌‌خبری قرار گرفته است.این بخش از اخبار خود را در قالب‌ ستون‌‌هایی‌‌چون‌ ‌"ویژه" ، "پشت پرده"، "جهت‌اطلاع" و "گفته می‌شود" منتشر می‌کنند(آغاز بكار ستاد انتخاباتي ميرحسين موسوي در گيلان ،انشعاب دربين اصلاح طلبان ،راه اندازي دفاترجامعه اسلامي مهندسان، انتقاد فرماندار لنگرود از عدم حضور برخي مسئولان در مراسم ها، نامشخص بودن وضعيت كارخانجات چايسازي و...) از این خبرها می باشند.

***شنيده ها حاكي است پايگاه اطلاع رساني حاميان مهندس مير حسين موسوي در گيلان به آدرس اينترنتي (www.gilanmoosavi.blogfa.com)راه اندازي شده است و گفته مي شود مسئوليت آن را يكي از فعالان وچهره هاي سياسي شهرستان املش عهده دار است.
***شنيده ها حاكي است دكتر نصرتي راد درجمع اعضاي ستادهاي دكتر قاليباف در شرق گيلان در پاسخ به سوالي كه دكتر قاليباف در فضاي دو قطبي احمدي نژاد با خاتمي ويا احمدي نژاد با موسوي وارد انتخابات خواهد شد گفته :ايشان در فضاي دو قطبي وارد نمي شود و پيش بيني ما در اين دوره از انتخابات فضاي چند قطبي خواهد بود و در عين حال كناره گيري وي به سمت كانديداهاي اصلاح طلب اعم از كروبي وخاتمي را كذب محض دانسته وتاكيد كرد ه است هنوز هيچ بحثي در خصوص كناره گيري ايشان مطرح نيست و ستادهاي ايشان بيش ازگذشته فعال هستندو گفته است اعتقاد ما اين است آقاي خاتمي با توجه به شرايط ويژه اي كه در كشور بوجود آمده است صحنه را براي ساير دوستان همفكر خود خالي خواهد كرد ولي اينكه در ميدان خالي شده آيا كروبي كنار خواهد رفت هنوز در هاله اي از ابهام است وي همچنين تاكيد نموده دكترقاليباف از كانديداهاي جدي اصولگرايان است.
***شنيده ها حاكي است شهردار املش در تدارك خداحافظي از شهرداري املش است و گفته مي شود يكي از اعضاي شوراي شهر املش تمايل به جايگزيني وي بعنوان شهردار املش را دارد وخبرها حاكي است در چندماه گذشته چند تن از شهرداران گيلان به دليل بحران هاي مالي از سمت خود كناره گيري و يا از سوي شوراهاي اسلامي شهرها عزل گرديده اند.
***شنيده ها حاكي است با توجه به اعلام آمادگي ميرحسين موسوي براي حضوردر انتخابات، اعضاي ستادهاي خاتمي خصوصا مشاركتي ها و سازمان مجاهدين دچار سردگمي شده اند و بلاتكليف مانده اند و گفته مي شود فعالان ستاد خاتمي در گيلان انگيزه اي براي ادامه فعاليت ندارند ومعتقدند خاتمي از صحنه انتخابات كناره گيري خواهد كرد.
***شنيده ها حاكي است جامعه اسلامي مهندسان گيلان هفته گذشته تشكيل جلسه داد ه ودر اين نشست آقايان حسينعلي زاده معاون مديركل آموزش و پرورش گيلان ،نصري مديركل چاي ،صابر هميشگي ،عليپور مدير آب و خاك استان ،شعاعي فر مديركل سابق استاندارد از اعضاي مركزي اين تشكل درگيلان حضور داشتند كه كوچكي نژاد نماينده رشت ودبيراين تشكيلات در گيلان غيبت داشته است و در اين نشست مهندساني از شهرستانها ي لا هيجان ،رودسر ،ماسال ،رضوانشهر ،رودبار و رشت دعوت گرديده بودند كه موضوع جلسه راه اندازي دفاتر شهرستاني بوده است كه در گام اول در 6 شهرستان گيلان راه اندازي خواهد شدو گفته مي شود آقايان حسينعلي زاده وعليپور در سخناني گفته اند هدف از راه اندازي تشكيلات ما در شهرستانها در خصوص بحث انتخابات نيست و بيشتر پيگيري مسايل صنفي مربوط به مهندسان ومسايل مربوط به سازمان نظام مهندسي در سطح استان است اما ظاهرا حاضران بيشتر سوالاتشان در خصوص انتخابات و نظر اين تشكل در بحث انتخابات رياست جمهوري از كانديداي مورد حمايتشان بود كه هيچ يك از اعضاي مركزي گيلان به آن پاسخ نداده بودند واصرار به فعاليت صنفي داشتند.
گفتني است اين تشكل متعلق به اردوگاه اصولگرايان است و دبيركلي آن به عهده محمد رضا باهنر مي باشد.
***شنيده ها حاكي است ستادهاي انتخاباتي خودجوش و مردمي مهندس ميرحسين موسوي در گيلان راه اندازي شده است وگفته مي شود مسئوليت تبليغات واطلاع رساني اين ستاد بعهده يكي از فعالان جهاد دانشگاهي گيلان گذاشته است.
***شنيده ها حاكي است فرماندار لنگرود در نشست شوراي اداري لنگرود نسبت به عدم حضور برخي مسئولان خصوصا روساي برخي بانكها در مراسمات مختلف خصوصا يادواره هاي شهدا انتقاد كرده است و گفته بعضي از مسئولان بانكها در اينگونه مراسمات حضور ندارند وگويي مسئول نظام جمهوري اسلامي نيستند و خواستار نگاه معنوي و حضور جدي همه مسئولان در اينگونه مناسبت ها و مراسمات شد.
****شنيده ها حاكي است احمد حسيني معاون سابق سياسي و امنيتي استانداري گيلان در دولت اصلاحات با اكثريت آرا بعنوان رئيس ستاد انتخاباتي خاتمي در گيلان انتخاب شده است و گفته مي شود احمد رمضانپور نيز كانديداي تصدي رياست ستاد خاتمي بود كه با اقبال اصلاح طلبان مواجه نگرديده است.

***شنيده ها حاكي است انجمن اسلامي دانشگاه گيلان در نامه اي از ميرحسين موسوي جهت شركت در انتخابات رياست جمهوري دعوت نموده است.
***شنيده ها حاكي است اعضاي حاميان دولت و طرفداران نماينده شهرستانهاي رودسر و املش جلسه مشتركي در املش با همديگر برگزار كرده اند و گفته مي شود اين نشست بمنظور هماهنگي جهت حمايت دكتر احمدي نژاد در انتخابات رياست جمهوري برگزار گرديده بود كه برخي خبرها حاكي است مقرر شده تا در نشست آتي اين دو گروه عباسي نماينده اين شهرستان نيز حضور يابد و ضمنا همايشي نيز با سخنراني يكي از چهره هاي مطرح اصولگراي كشور در املش برگزار گردد.
***شنيده ها حاكي است با توجه به نزديكي زمان برداشت برگ سبز چاي انبار بسياري از كارخانجات
چايسازي از چاي خشك پرمي باشد وگفته مي شود مسئولان مربوطه نيز برنامه اي براي خالي كردن آنها ندارند كه ضروري است هر چه سريعتر در اين خصوص چاره انديشي شود وبرخي خبرها نيز حاكي است كارخانه داران چاي باارسال نامه اي خطاب به مسئولان خواستار خريد چاي خشك موجود در انبارها به قيمت تضميني از سوي دولت شده اند واعلام كرده اند تا زماني كه انبارها خالي نشود توان بازگشايي كارخانجات خود را ندراند.

***شنيده ها حاكي است استاندار گيلان مرخصي تعطيلات نوروز را براي مديران استان ممنوع اعلام كرده وگفته :هيچ مديري نبايد در اين ايام به مرخصي برود مگر اينكه امري مهم و ضروري داشته باشد كه حتما بايد با بنده هماهنگ كند.
***شنيده ها حاكي است اولين گردهمايي هم انديشي اصولگرايان شهرستان صومعه سرا با حضور آقازاده و دلخوش نمايندگان مردم رشت و صومعه سرادر كانون شهيد بهشتي اين شهرستان با هدف حمايت از دكتر احمدي نژاد در انتخابات رياست جمهوري برگزار گرديده است.
***شنيده ها حاكي است در بسياري از روستاهاي گيلان سيب زميني رايگان بين روستائيان توزيع مي گردد وگفته مي شود ادارات كميته امداد و بهزيستي نيز به هر خانواده مددجو و تحت پوشش يك گوني سيب زميني رايگان تحويل مي دهند .
***شنيده ها حاكي است دبیر اسبق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان در ارتباط با تأثیرات حضور مجدد مهندس موسوی در صحنه انتخابات گفته: مردم ایران خاطرات خوبی از مدیریت مهندس موسوی در دوران جنگ دارند و خدمات صادقانه ایشان در آن دوران هم چنان در یادها باقی است. ضمن این که شرایط فعلی کشور مخصوصا در حوزه اقتصادی مطلوب نیست، به نظر می‌رسد علاوه بر نسل قبل که جهت آگاهی از دیدگاه ایشان برای برون رفت از این شرایط، مشتاق شنیدن نظرات و مواضع مهندس موسوی هستند؛ حضور او از این باب که نسل جدید نیز با روحیات و نظرات و شخصیت میرحسین آشنا شوند مهم است.
***شنيده ها حاكي است رئيس كميسيون فرهنگي ـ اجتماعي شوراي شهر رشت گفته: اجناس و كالاهاي مختلف در اين شهر كاملا سليقه‌اي قيمت‌گذاري مي‌شود؛ به نحوي كه نرخ واقعي در اين ميان مفقوده مي‌شود گفته مي شود محمدحسن عاقل‌منش افزوده : رشت در زمره گران‌ترين شهرهاي ايران قرار داردو با توجه به اينكه وسعت كاري تعزيرات حكومتي بسيار وسيع است، بدون ترديد اين مجموعه به تنهايي قادر به كنترل امور نيست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.